widzewiakwawa blog

Twój nowy blog

no właśnie…

No właśnie czekając na lepsze czasy sawiam . (słownie kropke) a burak sie popsuł i leży :p -> wracaj do zdrowia

Wróciłem…

1 komentarz

Jak widać wrócłem z dalekiej Norwegii i nawet jakoś jeszze żyje. Po pwrocie udało mi sie obronic i od kilku dni mam tytuł licencjata socjologii wsi… pewnie lepiej bedzie brzmiało MaGazynieR socjologi wsi ale to za chwilke…. oczywiscie uczelnia nas olała i musimy walczyc o swoje…. jeśli w poniedziałek niedojdziemy do porozumienia to opisze nie tylko ja tutaj,ale pewie i prasa chetnei sie tym zajmie… a tak pozatym to wszystko posatremu

Wybyłem

1 komentarz

Jak w tytule na jakiś czas wybywam z tego naszego „raju” a jak wrócę to zakończę pewną sprawę, którą juz powinienem zakończyć …. no cóż ale do końca roku bedzie juz po niej :)

Pisze…

1 komentarz

walcze a jak wygram to powiem … wiec trzymajcie kciuki a pozniej jak bedzie dobrze to powiem za co ;)

no jak w temacie sprzedam moja Toyotke, która jest w stanie bdb-, o przebiegu 138000km, 1300 silniczek na benzynke. sprzedaje poniewaz trafił sie mlodszy samochodzik za podobne pieniadze. Rocznik mojej gwiazdki tzn:P Toyoty 1993. cena 7tys do negocjacji.chetnym odp. na pyt na gg 3991349
pozdrawiam

ps.

fotki moge przesłac na maila zainteresowanym
PICT0507.JPG

PiS w zamian za poparcie LPR przegłosował wniosek partii Giertycha, by tylko Radio Maryja – jako tzw. nadawca społeczny – miało prawo automatycznie otrzymywać kolejną koncesję. Pozostali nadawcy będą musi o nią występować za każdym razem od nowa i liczyć się z odmową.

chyba już czas powoli sie szykować do wyjazdu… zaczyna sie od mediów a skończy sie na…. no właśnie aż starch myśleć.

NO WŁAŚNIE PO WYPADKU I SKASOWANIU CLIO STAŁEM SIE SZCZESLIWYM POSIADACZEM TEGO AUTKA. CLIO CZEKA NA KUPCA. POWOLI ZBIERAM SIE DO PISANIA PRACY LICENCJACKIEJ A BURAK MILCZY….
POZDRAWIAM

Wypadek

1 komentarz

No więc dziś jadąc sobie jak to porządny student na uczelnie i zostałem…. stukniętu przez innego kierowce w moj samochodzik … niestety pojechał robic sie poniewaz byl na tyle powaznie pukniety,ze nic innnego nie mozna bylo zrobic…
Na uczelni mnie wkurzaja,ale to juz inna bajka trzymcie sie i pozdrawiam.

Myślę

1 komentarz

Mysle i mysle jak wymysle to napisze :)

a poki co wakcje sie koncza ;(


  • RSS